1403-02-16 19:07
151
0
89880
مسئول مرکز بسیج سازندگی گرگان:

امیدآوران مردمی گرگان ۱۰۰ زندانی را آزاد کردند

مسئول مرکز بسیج سازندگی گرگان گفت: با کمک گروه‌های جهادی شهرستان گرگان ۱۰۰ زندانی جرائم غیرعمد در سال ۱۴۰۲ آزاد شد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«گلستان ما»؛ یوسف حسین آبادی عصر امروز در همایش تجلیل از جهادگران برتر شهرستان گرگان اظهار کرد: این همایش بهانه‌ای برای تقدیر از گروه‌های جهادی موفق در سال ۱۴۰۲ است.

 مسئول مرکز بسیج سازندگی گرگان ادامه داد: این جهادگران نمونه در عرصه‌های متعددی از جمله پزشکی، عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، جهاد‌تبیین و گفتمان‌سازی فعالیت داشتند.

حسین‌آبادی بیان کرد: از هر حوزه مقاومت یک گروه جهادی به کمک صاحب نظران انتخاب کردیم که امید‌آفرین بودند و ارتباط بیشتری با مردم داشتند.

حسین‌آبادی افزود: چند گروه مستقل هستند که زیر گروه پایگاه مقاومت نیستند و توانستند در بین مردم امیدآفرین باشند نیز در این همایش تجلیل می‌شوند.

وی افزود: امیدآوران مردمی عنوانی است که برای این همایش در نظر گرفته شده چرا که جهادگران از جمع مردم بلند شدند و به زحمت افتادند تا لبخند به روی چهره مردم بیاورند.

مسئول مرکز بسیج سازندگی گرگان تاکید کرد: سال گذشته هشت میلیارد تومان خدمات پزشکی به مردم از طریق این گروه‌های جهادی ارائه شد و ۱۲۰ معلم فرهنگ پای کار آمدند و به محله‌های حاشیه شهر گرگان خدمات ارائه کردند.

حسین‌آبادی افزود: سال گذشته ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم از طریق این گروه‌های جهادی توزیع شد، ۸۳ مورد افطاری خیابانی، توزیع ۲۰۰ هزار بسته کالا معیشتی، ساخت ۲۰ واحد مسوونی و تعمیر و ساخت ۱۱۰ سرویس بهداشتی از جمله خدمات این گروه‌های جهادی است.

وی گفت: تامین ۵۰ سری جهیزیه و آزادی ۱۰۰ زندانی جرائم غیر عمد از طریق این گروه‌های جهادی انجام شده است.

گفتنی است در شهر گرگان بالغ بر ۱۰۰ تا ۲۰۰ گروه جهادی فعال حضور دارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.